CDI.CZ – vývoj software na zakázku, tvorba webových stránek CDI.CZ – vývoj software na zakázku, tvorba webových stránek
HOME    Software    Softwarové služby    Technická podpora

Technická podpora

Kromě standardních záruk vyplývajících z uzavřených smluv o provozu poskytujeme i neomezenou technickou podporu, nastavenou podle individuálních požadavků zákazníka.

Režimy technické podpory

  • 8x5 (standardní aplikace nevyžadující nastandardní dohled)
  • 8x7 (aplikace vyžadující podporu i o víkendech - např. sw pro prodejní pobočky)
  • 24x7 (kritické aplikace využívající citlivá data - finanční instituce, státní instituce, Telco aplikace, zdravotnictví, média apod.)

Struktura technické podpory

Hot-line

Telefonická/mailová podpora klíčovým uživatelům, při standardních i nestandardních situacích při provozu dodaného softwarového řešení.

Hotline může být poskytována zástupcům IT oddělení zákazníka, či všem uživatelům dodaného řešení. Naši pracovníci hotline jsou připraveni poradit s obsluhou či nestandardními úkony v aplikaci.

Aplikační podpora

Aplikační podpora je určena pro řešení ad hoc požadavků uživatelů systému na nestandardní operaci. Těmi mohou být:

  • nadstandardní reporty,
  • storna špatně provedených akcí,
  • apod.

Podpora bezproblémového běhu serverové části

  • Pravidelné upgrady databází, operačních systémů apod.
  • Pravidelné zálohování databáze.

Rozvoj aplikace dle aktuálních potřeb klienta

  • V rámci měsíčního paušálu programátorských hodin (v rámci servisní podpory se hodinové ceny programování, projektového řízení, analytické činnosti a testovaní řídí slevovým mechanismem, který bývá součástí nabídky technické podpory).
  • V rámci dílčích objednávek rozvoje systému (požadavekk na rozvoj).

Serverhousing

  • Umístění serverů do našeho zabezpečeného datacentra se stálým dohledem 24x7 a připojením k páteřní síti.

Tuto službu jsme realizovali na projektech::